Най-голямото
българско ЛГТБ общество

Boy.BG поддържа всички услуги безплатно.
Присъедини се към нас и се забавлявай.
Намери своята половинка или просто се информирай.

© Статията е защитена с авторско право
02 Октомври 2013
автор: Adrian
Много хора искат да свалят килограми, но по една или друга причина не могат да тренират редовно. Все пак, за тях има решение. Просто трябва да направят някои промени в начина им на живот и да не очакват мигновени резултати. Ако искате да усилите изгарянето на мазнини от метаболизма, тогава се нуждаете от постоянна диета с много протеини. Замяната на въглехидратите с протеини може да свърши тази работа. Някои изследвания са показали, че диета с много протеини може да доведе до положителни резултати. Повечето хора ядат, когато огладнеят, докато други внимават по кое време се хранят. Вместо да ядете по три пъти на ден, по-добре яжте шест пъти, но в по-малки количества. Това позволява на тялото да изгаря калории и мазнини, вместо да ги “складира” в тялото. Пробвайте с тази програма:

8:00 сутринта – закуска
11:00 сутринта – малко хапване
1:00 следобед – обяд
4:00 следобед – малко хапване
6:00 вечер – вечеря
8:00 вечер – малко хапване

Тялото ви може да изгори 170-200 калории на всеки три часа, така че, когато консумирате по-малки порции, метаболизмът ви ще може да изгори повечето от тези калории, но само ако порциите съдържат по-малко от 300 калории. Пиенето на много вода всеки ден може да помогне да свалите килограми. Водата ви поддържа сити и така не ядете вредни храни, от които се пълнее. Освен това, усилва метаболизма. Храните с подправки усилват метаболизма и помагат да свалите килограми като помагат на тялото да изгори повече калории в по-малък период от време. Храните с подправки усилват временно метаболизма с 8%, в сравнение с другите храни.Храненето с със здравословни, богати на мазнини, храни помага точно толкова, колкото нездравословните мазнини не помагат. Яденето на полинаситени мазнини като omega-3, които се съдържат в рибата и ядките, може да има положителен ефект върху теглото ви.

Храни, които са полезни когато искате да свалите килограми са зелен чай, пълнозърнести и морски храни, яйца, ядки, фъстъчено масло, ябълки, дини, кафе, оцет и др.