Най-голямото
българско ЛГТБ общество

Boy.BG поддържа всички услуги безплатно.
Присъедини се към нас и се забавлявай.
Намери своята половинка или просто се информирай.

© Статията е защитена с авторско право
28 Април 2011
автор: codename
1.Стриди – ново проучване проведено в университета „Бари” (Barry University) в Маями открило, че тези двучерупкови мекотели съдържат силни амино киселини, които помагат за произвеждането на тестостерон при мъжете и прогестерон при жените. „Увеличеното количество на тези хормони означава, че ще сте по сексуално активни. Тези мекотели са афродизиации, ако мъж има проблеми в леглото трябва да яде повече миди или стриди”, казва ръководителят Джордж Фишер.

2.Черен (тъмен) шоколад – не е случайно, че влюбените си подаряват шоколад на Св. Валентин. Този десерт съдържа амино киселина, която е доказана, че удвоява количеството сперма, както и броя на сперматозоидите, която от друга страна подпомага за по-силен оргазъм. Но не трябва да се прекалява с количеството тъй като прекомерната употреба води до намаляване на спермата.

3.Мака – изследователи от университет в Перу открили, че на мъже, който са получавали дневна доза от 1.500 до 3.000 милиграма екстракт от мака ,им се увеличило количеството сперма при всяка еякулация, както и сексуалното желание.

4.Банани – този плод съдържа ензим, наречен бромелан, който е открит да увеличава мъжкото либидо и сексуалното желание. Бананите са също така източник на витамин Б, който засилва издръжливостта.

5.Аспержи – един от възможните начини да увеличите количеството сперма е като намалите вредните свободни радикали от тялото си, поради което много доктори препоръчват диета с аспержи. Известен заради силните пречистващи и лекуващи свойства, този зеленчук е богат на витамин Ц, който предпазва спермата от окисляване и увеличава количеството сперма. Единственият недостатък е че кара урината ви да мирише на амоняк.

6.Орехи – тези ядки са богади на омега-3 мастни киселини, който са доказани да увеличават количеството сперма и сексуалното желание тъй като увеличават притока на кръв към гениталите. Според ново проучване ако ядете по 7 ореха на ден ще намалите риска от коронарна сърдечна болест и ще намалите холестерола си. „Шепа орехи съдържат 2 пъти повече антиоксиданти от които и да е други ядки”, казва Джо Винсън пред сп. „Незявисимост” ( The Independent).

7.Тиквени семки – проучване доказало, че тиквените семки съдържат съставки наречени „фитостерони”, които намаляват оголемената простата и подобряват производството на протестерон. Също така са богати на омега-3 мастни киселини, които подобряват кръвообръщението и в двете ви глави.

8.Женшен – проучване в Journal of Urology 45% от мъжете с проблеми в ерекцията им бил предписан женшен в продължение на 16 седмици и в края на опита 60 % от мъжете твърдяли, че има подобрение в ерекцията им.

9.Чесън – Чесънът съдържа високо количество „алисин”, който подпомага за увеличаване на броя на „плувците” като увеличава количеството кръв в половите органи. Внимавайте какво количеството приемате или няма да може да се доближите до приятелката си на по-малко от 3 метра.

10.Имераторско плодче (Гоу ци) или Мерджана – един от главните вредители на ниско количество сперма е от прегряване. Тези светло червени плодчета съдържат антиоксиданти, които подобряват циркулацията, предотвратяват окисляване и държъ оптимална температура в члена. Според много доктори и лечители, мерджана подобрява издръжливостта и настроението, всички от които влияят върху щастливият и здрав секс.